Opvarmning

Vælg mellem en af disse tre

Indled ALTID træningen med 15 min opvarmning (VIGTIG da det ikke er godt at træne med en kold krop og der kan ske skader)

Løbebånd

Husk at udfør opvarmningen med gradvist tempo – det må IKKE være for hårdt.

Crosstrainer

Husk at udfør opvarmningen med gradvist tempo – det må IKKE være for hårdt.

Romaskinen

Husk at udfør opvarmningen med gradvist tempo – det må IKKE være for hårdt.

SUCCES HISTORIER

Sådan begyndte Morten at træne ordenligt

De personlige træninger med Daniel var virkelig hårde (på den gode måde) og han er rigtig god til at presse en til ting man ikke troede man kunne. Kanon til at forklarer hvordan øvelserne skal laves korrekte

cropped-11947861_168839116785667_226417106811011395_o.png

MÅL DIT BMI

BMI kan bruges som rettesnor, når du vil undersøge om du vejer for meget, for lidt eller lige tilpas. BMI er en forkortelse for Body Mass Index eller kropsmasseindeks. Du kan beregne dit BMI her. BMI kan kun bruges, hvis du er over 19 år og ikke er gravid.

cropped-11947861_168839116785667_226417106811011395_o.png

MERE OM MIG

Mit navn er Daniel og jeg er personlig træner og kostvejleder.  De sidste fem år med fitness, været en stor del af mit liv. I takt med årene, steg min interesse for træning og kost. På grund af træningen og den rigtige kost lever jeg i dag et liv med overskud, glæde og velvære, og finder stor glæde ved at motivere og hjælpe andre.